Facebook Adverteren

Inclusief
Certificaat!

Adverteren op Facebook is voor veel organisaties een onmisbaar marketingmiddel om onder de aandacht te komen bij de doelgroep en om nieuwe klanten te werven. Tijdens de training Facebook-adverteren leert u hoe uw binnen Facebook een goede advertentiecampagne opzet. Van het vaststellen van de doelstellingen van uw campagne en de ontwikkeling van uw advertentie tot de daadwerkelijke plaatsing van uw advertenties en het testen, meten en optimaliseren van je resultaat.

  • De beste docenten met praktijkervaring
  • Centraal gelegen in Amsterdam
  • Toegang tot masterclasses en netwerk
  • Digitale ondersteuning
  • Locatiegarantie
Heb je vragen?
Bel dan onze adviseur! 085 130 2450 of mail

Alles wat je moet weten over de Facebook Adverteren

Adverteren op Facebook is voor veel organisaties een onmisbaar marketingmiddel om onder de aandacht te komen bij de doelgroep en om nieuwe klanten te werven. Tijdens de training Facebook-adverteren leert u hoe u binnen Facebook een goede advertentiecampagne opzet. Van het vaststellen van de doelstellingen van uw campagne en de ontwikkeling van uw advertentie tot de daadwerkelijke plaatsing van uw advertenties en het testen, meten en optimaliseren van uw resultaat.

Doelgroep
Managers, directeuren, online marketeers, ondernemers en iedereen die meer wilt weten over de mogelijkheden met Facebook.

Aanpak
Tijdens de cursus wordt er gebruikgemaakt van praktijkvoorbeelden en oefeningen. Voorafgaand aan de cursus worden u wensen, leerdoelen en verwachtingen besproken. Voorts krijgt u toegang tot een digitale leeromgeving, waarin u al voorafgaand aan de cursus oefeningen kunt doen, zodat u optimaal voorbereidt bent tijdens de cursus.

De volgende onderwerpen komen aanbod tijdens de training:
-
De advertentiemogelijkheden binnen Facebook
- De voor- en nadelen van de verschillende advertentiemogelijkheden
- Vaststellen doelstelling en doelgroep Facebook campagne
- Het aanmaken van een advertentie account
- Het advertentie proces
- Targetten doelgroep binnen Facebook en doelgroepen aanmaken
- Hoe ads en posts elkaar kunnen versterken
- Tooling voor de ontwikkeling van Ads
- Facebook Power Editor en Ads Reports
- Retargetting en conversietracking
- Geïntegreerde campagnes: adverteren met berichten op je tijdlijn
- Advertentie campagnes meetbaar maken door Tags en met Google Analytics
- Berekenen ROI campagne en optimalisatie ROI met A/B testen en meten


Investering
Deze training bedraagt € 585,- exclusief BTW en is inclusief:
- Studiemateriaal
- Certificaat
- Onbeperkt koffie en thee 
- Lunch 
- Digitale leeromgeving
- Toegang tot masterclasses

22 mei

1 dag

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 22 mei

12 mei

1 dag

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 12 mei

2 juli

2 avonden

Tijd opleiding: 19:00 uur tot 22:00 uur
Opleidingsdagen: 2 en 9 juli