Introductie Social Meda

Inclusief
Certificaat!

Tijdens de introductie social media training leert u sociale media zakelijk inzetten. In deel 1 wordt u geleerd hoe u de verschillende sociale media optimaal kunt invoeren voor uw marketingstrategie. U krijgt inzicht in het zakelijk inzetten van social media zoals Facebook, Linkedin, Twitter en leert welk medium u het beste kunt inzetten voor welke marketingdoelstellingen.
 
In deel 2 gaat u aan de slag met uw eigen profiel (of bedrijfsprofiel) en strategie op het social media kanaal naar keuze: LinkedIn, Twitter of Facebook. Hierdoor kunt u de geleerde social media tips en tricks direct toepassen op uw eigen social media kanaal en kunt u direct starten met het behalen van uw social media doelstellingen. 

  • De beste docenten met praktijkervaring
  • Centraal gelegen in Amsterdam
  • Toegang tot masterclasses en netwerk
  • Digitale ondersteuning
  • Locatiegarantie
Heb je vragen?
Bel dan onze adviseur! 085 130 2450 of mail

Alles wat je moet weten over de Introductie Social Meda

Tijdens de introductie social media training leert u sociale media zakelijk in te zetten. In deel 1 wordt u geleerd hoe u de verschillende sociale media optimaal kunt invoeren voor uw marketingstrategie. U krijgt inzicht in het zakelijk inzetten van social media zoals Facebook, Linkedin, Twitter en leert welk medium u het beste kunt inzetten voor welke marketingdoelstellingen.
 
In deel 2 gaat u aan de slag met uw eigen profiel (of bedrijfsprofiel) en strategie op het social media kanaal naar keuze: LinkedIn, Twitter of Facebook. Hierdoor kunt u de geleerde social media tips en tricks direct toepassen op uw eigen social media kanaal en kunt u direct starten met het behalen van uw social media doelstellingen. 

Resultaat
Na afloop van de training kent u de mogelijkheden van alle sociale netwerken. U weet welke media kanalen interessant zijn voor u en uw organisatie. U hebt na deze training inzicht in de voor- en nadelen ervan, en u kunt Social Media succesvol inzetten voor zakelijke doeleinden.

Doelgroep
De introductie training is geschikt voor iedere ondernemer die zowel te maken heeft en/of krijgt met social media zakelijk in te zetten. Denk hierbij aan marketeer, communicatie specialisten en salesmanagers.

Aanpak
Tijdens de training wordt er gebruikgemaakt van praktijkvoorbeelden en oefeningen. Voorafgaand aan de training vindt er een intake plaats om uw wensen en behoeften te bespreken. Voorts kunt u gedurende training gebruikmaken van een digitale leeromgeving. Voorafgaand aan de training kunt al enige kennis verkrijgen door het maken van opdrachten in de digitale leeromgeving

De volgende onderwerpen komen aanbod tijdens deze training

✓ Zakelijke uitleg van kanalen als; Google+/Google Business, Facebook Business, Twitter, LinkedIn 
✓ Impact van social media op het bedrijfsleven 
✓ Voor- en nadelen voor bedrijven met social media 
✓ Vertaling van MarCom doelstellingen naar social KPI’s 
✓ Social media stappenplan of de wel bekende contentkalender  
✓ Gebruik van online social media tools 
✓ ROI en Google Analytics

Deze training bedraagt € 450,- en is inclusief:
- Studiemateriaal
- Certificaat
- Onbeperkt koffie en thee 
- Lunch
- Digitale leeromgeving
- Toegang tot masterclasses

12 mei

1 dag

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 12 mei

22 mei

2 avonden

Tijd opleiding: 19:00 tot 22:00 uur
Opleidingsdagen: 22 mei en 25 mei

23 juni

1 dag

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 23 juni

10 juli

2 avonden

Tijd opleiding: 19:00 tot 22:00 uur
Opleidingsdagen: 10 en 13 juli

15 augustus

1 dag

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 22:00 uur
Opleidingsdagen: 15 augustus

10 september

1 dag

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 10 september

7 juli

1 dag

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 7 juli

5 juni

2 avonden

Tijd opleiding: 19:00 uur tot 22:00 uur
Opleidingsdagen: 5 en 8 juni