Accountmanagement

Inclusief
Certificaat!

Voor iedere ondernemer of salesmanager is de doelstelling continuïteit en groei, hiervoor is natuurlijk winst nodig. De verkoopdoelstellingen zorgen voor de noodzakelijke omzet om die winst te kunnen garanderen. Natuurlijk wordt de omzet door uw klanten gerealiseerd.

Tijdens de training accountmanagement wordt, vanuit een praktijkgerichte aanpak, gewerkt aan het opstellen van een accountplannen gericht op uw belangrijkste klanten. Natuurlijk start de training met het bepalen van een interne analyse om de belangrijkste klanten te bepalen. Daarmee bepaalt u de verkoopdoelstellingen van uw organisatie. Vervolgens wordt er vanuit een klantenanalyse (externe – en interne analyse gericht op de klant) een accountplan opgesteld om de verkoopdoelstellingen bij uw klanten te behalen.

  • De beste docenten met praktijkervaring
  • Centraal gelegen in Amsterdam
  • Toegang tot masterclasses en netwerk
  • Digitale ondersteuning
  • Locatiegarantie
Heb je vragen?
Bel dan onze adviseur! 085 130 2450 of mail

Alles wat je moet weten over de Accountmanagement

Voor iedere ondernemer of salesmanager is de doelstelling continuïteit en groei, hiervoor is natuurlijk winst nodig. De verkoopdoelstellingen zorgen voor de noodzakelijke omzet om die winst te kunnen garanderen. Natuurlijk wordt de omzet door uw klanten gerealiseerd.

Tijdens de training accountmanagement wordt, vanuit een praktijkgerichte aanpak, gewerkt aan het opstellen van een accountplannen gericht op uw belangrijkste klanten. Natuurlijk start de training met het bepalen van een interne analyse om de belangrijkste klanten te bepalen. Daarmee bepaalt u de verkoopdoelstellingen van uw organisatie. Vervolgens wordt er vanuit een klantenanalyse (externe – en interne analyse gericht op de klant) een accountplan opgesteld om de verkoopdoelstellingen bij uw klanten te behalen.

Wat leert u?
Het opstellen van een accountplan voor de klanten van de organisatie voor het behalen van verkoopdoelstelling.

Doelgroep
Deze training is geschikt voor accountmanagers, salesmanager en ondernemers.

Aanpak
Tijdens de cursus wordt er gebruikgemaakt van praktijkvoorbeelden en oefeningen. Voorafgaand aan de cursus worden u wensen, leerdoelen en verwachtingen besproken. Voorts krijgt u toegang tot een digitale leeromgeving, waarin u al voorafgaand aan de cursus oefeningen kunt doen, zodat u optimaal voorbereidt bent tijdens de cursus.



De volgende onderwerpen komen aanbod tijdens de training:
✓ Salesstrategie en klantanalyse 
✓ Verkoop- en klantdoelstellingen 
✓ Externe analyse (Afnemers, Bedrijfstak, Concurrentie) 
✓ Interne analyse (Organisatie, Marketing & Sales, Financiën
✓ Implementatie van het accountplan

Investering
Deze training bedraagt € 1100,-  exclusief BTW en is inclusief:
- Studiemateriaal
- Certificaat
- Onbeperkt koffie en thee 
- Lunch
- Digitale leeromgeving
- Toegang tot masterclasses

15 mei

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 15 en 22 mei

26 mei

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 26 mei en 2 juni

11 juni

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 11 en 18 juni

11 juli

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 11 en 18 juni

14 juli

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 14 en 21 juli

7 augustus

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 7 en 14 augustus

11 augustus

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 11 en 18 augustus

10 september

4 avonden

Tijd opleiding: 19:00 tot 22:00 uur
Opleidingsdagen: 10, 17, 24 septemnber en 1 oktober