Salesmanagement

Inclusief
Certificaat!

Voor iedere ondernemer of salesmanger is de doelstelling continuïteit en groei, hiervoor is natuurlijk winst nodig. De verkoopdoelstellingen zorgen voor de noodzakelijke omzet om die winst te kunnen garanderen.

Tijdens de training salesmanagement wordt, vanuit een praktijkgerichte aanpak, gewerkt aan het opstellen van een verkoopplan voor uw organisatie. Natuurlijk start het plan met het bepalen van uw verkoopdoelstellingen. Vervolgens wordt er vanuit een externe – en interne analyse een operationeel salesplan opgesteld. Juist dit operationele verkoopplan geeft u de handvatten die nodig zijn om uw verkoopdoelstellingen te behalen.

  • De beste docenten met praktijkervaring
  • Centraal gelegen in Amsterdam
  • Toegang tot masterclasses en netwerk
  • Digitale ondersteuning
  • Locatiegarantie
Heb je vragen?
Bel dan onze adviseur! 085 130 2450 of mail

Alles wat je moet weten over de Salesmanagement

Voor iedere ondernemer of salesmanger is de doelstelling continuïteit en groei, hiervoor is natuurlijk winst nodig. De verkoopdoelstellingen zorgen voor de noodzakelijke omzet om die winst te kunnen garanderen.

Tijdens de training salesmanagement wordt, vanuit een praktijkgerichte aanpak, gewerkt aan het opstellen van een verkoopplan voor uw organisatie. Natuurlijk start het plan met het bepalen van uw verkoopdoelstellingen. Vervolgens wordt er vanuit een externe – en interne analyse een operationeel salesplan opgesteld. Juist dit operationele verkoopplan geeft u de handvatten die nodig zijn om uw verkoopdoelstellingen te behalen.

Wat leert u?
Opstellen van een (strategische en operationeel) plan voor het behalen van verkoopdoelstellingen.

Doelgroep
Deze training is geschikt voor accountmanagers, salesmanager en ondernemers.

Aanpak
Tijdens de cursus wordt er gebruikgemaakt van praktijkvoorbeelden en oefeningen. Voorafgaand aan de cursus worden u wensen, leerdoelen en verwachtingen besproken. Voorts krijgt u toegang tot een digitale leeromgeving, waarin u al voorafgaand aan de cursus oefeningen kunt doen, zodat u optimaal voorbereidt bent tijdens de cursus.

De onderwerpen die aanbod komen tijdens deze cursus:

✓ Salesstrategie
✓ Ondernemings) doelstellingen
✓ Externe analyse (Afnemers, Bedrijfstak, Concurrentie)
✓ nterne analyse (Organisatie, Marketing & Sales, Financiën)
✓ Implementatie van verkoopactiviteiten 

Investering
Deze training bedraagt € 995,- exclusief BTW en is inclusief:
- Studiemateriaal
- Certificaat
- Onbeperkt koffie en thee 
- Lunch
- Digitale leeromgeving
- Toegang tot masterclasses

22 mei

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 22 en 23 mei

12 mei

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 12 en 19 mei

16 juni

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 16 en 23 juni

14 juli

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 14 en 21 juli

18 juni

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 18 en 25 juni

10 juli

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 10 en 17 juli

11 augustus

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 uur tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 11 en 18 augustus

15 augustus

2 dagen

Tijd opleiding: 10:00 tot 16:30 uur
Opleidingsdagen: 15 en 22 augustus

10 september

4 avonden

Tijd opleiding: 19:00 tot 22:00 uur
Opleidingsdagen: 10, 17, 24 september en 1 oktober